majathecupcake

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

wut.

Av Maja - 8 oktober 2013 18:09

Ojojoj så igår somnade jag kl 6.... .-.
Vet inte varför eftersom att jag är en nattmänniska på hög nivå!
Men iaf sen sov jag till ungefär 7 på morgonen då jag vaknade och hade nå grymt ont i magen då jag inser att magkatarren är tbx... yay....
Så nu måste jag börja ta tabletter för det igen vilket jag inte riktigt har orken med.
Är enormt trött på att må dåligt o va sjukt etc, att vara frisk på typ något sätt alls är tydligen inget som min kropp är speciellt bra på för sånt här har hållt på i ungefär 5 år.

#less

Men jag antar att det bästa nu är att försöka vila... för det är det enda jag har energi till just nu.
Hoppas ni som läser iaf må bra o slipper ha ont and so ^-^ <3
(17)

//Majathecupcake

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 12 oktober 2013 17:38

Asså ja nu har jag ju lyckats glömma bort bloggen igen -.- Jag lyckas bra, don't I? Har varit mycket tankar som tagit över mig o gjort att min kraft i allt har typ försämrats... Så tänkte skriva av mig lite här.. Okej, så det handlar mycket ...

Av Maja - 9 oktober 2013 16:40


Gurp, idag är jag sjukt trött men sova får man ju inte så..... tejpa upp ögonen?? ^-^ Men iaf även så typ från 9 till ungefär 12 någonstans så var vi på SCA pappersbruk och det var sjukt ointressant .-. 1. Vi gick runt och fick läsa lappar som det...

Av Maja - 7 oktober 2013 08:23


Tänkte bara rycka in lite snabbt o säga att jag även köpte lösnaglar i förrgår... och sikken SKIT! USCH! Dom var hur fina som helst men jag hann inte ha dom ens, en halvtimme förens dom började ramla av.. Visst det var bara klister ist för lim så ...

Av Maja - 6 oktober 2013 21:04

Murf!!!   Jag skulle egentligen göra ett inlägg igår men jag var alldeles för trött så det får bli nu ist ^^ Igår var jag och handlade lite grann med min fina lilla mamma och fick även lite saker som jag köpt på internet som jag e jätte nöjd me...

Av Maja - 4 oktober 2013 15:49

Hey, jo jag har tänkt på en sak jätte mycket så tänkte skriva av mig lite.Jo, jag har 4 syskon 2 som bor här och 2 som alltid har bott i Göteborg (med resten av min släkt) Och nu så ska min syrra flytta och jag tänkte YAY jag får ett nytt azum rum!O ...

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg :3
Jag är en ganska udda o flummig tjej på 15 år. Denna blogg handlar lite om vad som händer i mitt liv men även lite annat smått o gott ^~^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards